Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
12.390 Ft
Menny.:db

Zsiráfia – Zirafa

12.390 Ft
Menny.:db
Ez az Antoine Rabreau által tervezett társasjáték tökéletesen ötvözi a memória játékot az egyesúlyfejlesztő játékkal.
Gyártó: Djeco
Elérhetőség: Üzletünkben készletről (1-3 nap)

Leírás és Paraméterek

A játék lényege: A Zirafa egy memória- és egyensúlyfejlesztő játék. Hogy minél több nyakat szerezz és tiéd legyen a legmagasabb zsiráf, meg kell találnod a virágpárokat, ahogyan egy memóriajátékban. Ha megszerezted a nyakat, hozzá kell raknod a zsiráfodhoz úgy, hogy ne dőljön össze. A játék célja: Legyen a tiéd a legmagasabb zsiráf a játék végén! Előkészületek: Minden játékos kap egy zsiráftestet és -fejet, melyeket összeilleszt és maga elé tesz. A játékosok megkeverik az összes kártyát, majd 9 kártyát lefelé fordítva, egy 3x3-as négyzetbe rendezve az asztal közepére helyeznek. A maradék kártyából lesz a pakli, melyet oldalra raknak. A nyakakat méret szerint rendezve, oldalra rakják. Játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd a kör az óramutató járásával megegyező irányba halad tovább. A játékosok a saját körükben felfordítanak 2-4 kártyát az asztal közepén lévők közül. A játékosok először 2 kártyát fordítanak fel. • Ha a két kártyán ugyanaz a virág látható (azonos szín és forma), a játékos a következőket teheti: o Húzhat egy nyakat, a virágok számának megfelelően (lásd.: „Nyak húzása”) 1. Tehát húz egy nyakat, a virágok számának megfelelően. 2. Felveszi a felfordított lapokat az asztalról és talonba teszi őket. 3. A megüresedett helyekre új kártyákat rak, lefelé fordítva. 4. Ezután hozzáilleszti a zsiráfhoz a megszerzett nyakat. o Szerencsét próbálhat, és húzhat egy 3. kártyát. Ha a 3. kártyán is az előzőkkel megegyező virág látható, húzhat egy (nagyobb) nyakat, vagy ismét szerencsét próbálhat, és húzhat egy 4. kártyát Ha a 4. kártyán is az előzőkkel megegyező virág látható, húzhat egy (nagyobb) nyakat. • Ha a kártyákon különböző virágok láthatók, a játékos köre véget ér. A játékos a kártyákat visszafordítja és az eredeti helyükön hagyja őket. Nem húz nyakat, és a következő játékos jön. A kör véget ér → Virágos kártyák: Egyes kártyákon 1, másokon Ezek a joker kártyák 2 azonos virág látható → bármilyen virágot helyettesíthetnek → 3 virág = közepes Nyak húzása: A felfordított kártyákon látható virágok száma határozza meg, milyen nyakat húzhat a játékos: 2 virág = rövid nyak, 3 virág = közepes nyak, 4 virág vagy több = hosszú nyak. A zsiráf és a nyak összeillesztése: Ha egy játékos megszerez egy nyakat, pótolja az asztalról a hiányzó kártyákat, mielőtt a nyakat hozzáillesztené a zsiráfhoz. Csak ezt követően illesztheti hozzá a nyakat a zsiráfhoz. Ha a zsiráf összedől, újra kell építeni. A játékos nem kezdheti el a körét, ha a zsiráfja nem áll meg egyedül úgy, hogy az összes elnyert nyak hozzá van illesztve. Ha a soron következő játékos zsiráfja a kör kezdetén nem áll egyedül, a játékos kimarad és a következő játékos jön. A játék vége: A játék véget ér, ha egy játékosnak sikerül 6 nyakat a zsiráfjához illeszteni, vagy ha valamelyik nyak (rövid, közepes, hosszú) elfogy. Az nyer, akinek a legmagasabb a zsiráfja. Döntetlen esetén az a játékos nyer, akinek a zsiráfja több nyakból áll. Haladó változat: kígyók! A zsiráfok félnek a kígyóktól. Ebben a változatban a játékosok a kígyós koronggal blokkolhatnak egy kártyát. A játék előkészítésekor a játékosok a kígyós korongot a középső kártyára helyezik. Kígyós korong A játékosok: 1/ Nem fordíthatják fel azt a kártyát, amelyiken a kígyós korong van. 2/ A játékosok a saját körük végén, miután visszafordították a felfordított kártyákat, vagy miután új kártyákkal pótolták a megüresedett helyeket, függőlegesen vagy vízszintesen mozgatva egy szomszédos kártyára helyezik át a kígyós korongot. Tartalma: • 4 db zsiráftest • 4 db zsiráffej • 19 db zsiráfnyak építőelem (11 rövid, 5 közepes és 3 db hosszú) • 49 db kártya • 1 db kigyólap

Doboz méretei 30 x 28 x 5 cm
Tervező Antoine Rabreau
Ajánlott életkor 6 - 99 éves korig
Anyaga keménykarton

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Hasonló termékek

Tapintható képeslottó – Tactilo lotto farm

Beszállítói raktárból (2-5 nap)
11.890 Ft

Okoska – Ludanimo

Beszállítói raktárból (2-5 nap)
13.990 Ft

Térfeltöltő – Polyssimo Challenge

Beszállítói raktárból (2-5 nap)
10.690 Ft

Kis ügyes – Ludo Park , 4 games

Üzletünkben készletről (1-3 nap)
9.490 Ft

Tapintgató – Tactilo lotto, animals

Beszállítói raktárból (2-5 nap)
8.990 Ft

Biztos fogás – Totem Zen

Üzletünkben készletről (1-3 nap)
8.290 Ft